neljapäev, 22. juuni 2017

Teekond

Viieaastane teekond lõppes.

Nagu päevajuht aktusel võrdles, olin klassijuhatajana noortele justkui kaardilugeja. Sa ju võid eesootavat teed teada ja ka juhiseid jagada, aga pedaale sõtkub siiski autojuht. Seega on ülioluline kahe poole koostöö ja omavaheline usaldus.
Ma olen selle võimaluse - olla viis aastat kaardilugeja rollis - eest tänulik ja õnnelik. Sain kasvada ja areneda, õppida koos noortega. Mul on hulganisti mälestusi, mida endaga kaasa võtta ja mille kaudu möödunule tagasi vaadata.
Jah, kooli lõpetamine, oma klassi pesast välja lendamine võtab sinustki tüki kaasa. Aga nüüdseks olen pisarad valanud ja ära pühkinud. Tegelikult ma ju tean, et neid ootavad ees veel ägedamad seiklused. Suur maailm valmis avastamist. Ja miski ei teeks mulle rohkem rõõmu, kui nad seda tehes õnnestuksid ja ise õnnelikud oleksid.

Kommentaare ei ole: