teisipäev, 9. juuni 2015

Jätkuks

Tänase leheloo jätkuks. Paar lisamõtet.

Suurepärane korvpallitreener ja värvikas isiksus Andres Sõber: "Kõige tähtsam on olla aus enda vastu."

Nii on.
Ja seda ma võin ka julgelt öelda, et ma olen antud teema juures aus olnud. Enda vastu. Ja sealt edasi ka teiste vastu. Mul ei ole olnud/ei ole plaanis Emmaste osas "kaabut kergitada". Sellise laimuga välja tulles oleks see ehk ainus selgitus- midagi ei ole enam kaotada.

Lühidalt. Oli volikogu istung. Oli umbusaldamise avaldamise algatamine. Loogilise jätkuna pidanuks keskenduma selles sisalduvale. Lükkama selle sisu ümber või püüdma seal välja toodud ebatasasusi siluda. Aga vallavanem leidis hirmus kavala plaani (minu tõlgendus), proovides umbusaldaja jalgealust tööl kõigutada. Ja ma kinnitan, et see ei olnud unes ja/või ma ei mõelnud seda välja, aga mind kutsuti vestlusele. Põhjus selles, et vallavanem käis eelnevalt direktoriga vestlemas. Jutt oli minust ja kas selline inimene ikka peaks koolis töötama. Tõi ta ametlikuks põhjuseks mis ta tõi, aga on ilmselge, et kui sa räägid seda mõni päev peale volikogu istungit, siis ei ole raske niidiotsad kokku sõlmida.
Direktor ütles meediale, et vallandamist pole keegi nõudnud. Ja tal on tõenäoliselt õigus. Surve avaldamine (olgu mis vormis tahes) ja vallandamise nõudmine ei ole üks ja seesama. Kui artiklis oleks olnud kirjas tema vastus, et selleteemalist vestlust ei ole üldse toimunud, siis oleks teine teema. Siis peaks keegi sügavalt järele mõtlema, kas, kellele ja miks ta valetas.
Tiit ei mäleta sellest teemast üldse midagi. Huvitav, miks ta siis volikogu saalis näost ära läks, kui ma seda mainisin? Ma vist ei oleks tohtinud seda seika üldse teada... Ja kas sealsamas istungil ei olnud siis temas piisavalt meest, et öelda, kuule Hergo, mis sa ajad.
Gustav on hoolega poliitkooli loenguid kuulanud, annavad tema vastused aimu. Ega ma ei saa seda pahaks panna. Vaba valik.
Samas müts maha Ülo ees, kes on suutnud kogu volikogus oldud aja jooksul põhimõtetele ja välja öeldud väärtustele truuks jääda; kes on suutnud alati olla ja oli ka seekord aus.

Aitäh ka Hiiu Lehele toetava juhtkirja eest.

Kommentaare ei ole: