teisipäev, 24. mai 2016

Nädalalõpp

Laupäeval Sauel. Esinemine sealsel kevadisel laulu- ja tantsupeol. Kui viimased lavalauad löödi paika alles päev enne esinemist- ja mõned asjad jäidki paika löömata-, siis meie jaoks oli pingevaba üritus. Täpselt nii nagu mulle meeldib :) Ehk et olime enam-vähem korralikult ette valmistunud ja samas ka peaproovis viimistlusega enam ei tegeletud, tuli täpselt nii nagu harjutatud. Minu nägemuse järgi peakski rahvatantsu juures esikohal olema rõõm ja tantsulust. See tähendab, et kui meel on rõõmus ja inimestest õhkub, et nad naudivad seda, mida teevad, siis jäävad pisivead märkamata.
Ees kohalikud, taga Sõle Segajad. Mina taga nurgas - kaabu järgi vaatan, et küll ma olen ikka pikk mees :)

Ühesõnaga terve laupäev läks selle sõidu alla. Et vend oli tööasjus Hiiumaale sattunud, tuli ka pühapäeval vara üles tõusta - pealelõunal sättis ta end ju minekule juba. Nii et üsna hommikusel ajal grill igal juhul hõõgus.
Hiljem tegin kodus mõnusa lõunauinaku. Ja terve pärastlõuna ja õhtu kulus e-kooli täitmisele. Hinded välja panna, tagasiside igaühele juurde kirjutada. Aga see-eest on nüüd see nädal sellega mureta. Kooliaasta lõpp võib tulla.

Kommentaare ei ole: