laupäev, 14. mai 2016

Nädal

Esmaspäevane emadepäevajooks sai juba põgusalt kommenteeritud. Neljapäevane trenn toimus läbi tantsu, Helgi rühmade kevadkontsert. Või pidulik treening, nagu plakatil seisis. Hulga rohkem rahvast kui tavatrennis :)  Kuigi ka seal on meid 20+
Täna algas rahvaliiga uus hooaeg Hiiumaal. Esimene mäng kodumurul endise kodutiimi ehk Tubala vastu. Päris vahva mäng - sõbralik ja piisavalt tempokas. Märg muru aitas palli kiiruse osas samuti kaasa. Ja kuigi seis ei ole üldse tähtis rahvaliigat silmas pidades, siis ikkagi mainin ära et võitsime 10:9. Jalgpalliskoor missugune :)  Väravaid igale maitsele. Sain isegi jala valgeks. Paraku valesse võrku löödud palli abil :)
Seejärel kuivad riided selga ja teise saare otsa. Orienteeruma. Esimest korda minu jaoks sel aastal. Ja teist korda elus teateorienteerumisel, esimene toimus vist 8.klassis. Ühtepidi sain aru, et vähemalt praegu ei ole päris minu ala ja tegin ka kaks suurt viga, mistõttu me kuue duo seas tubli kuuenda positsiooni hõivasime. Teistpidi on ikkagi päris põnev metsas punkte otsida. Ja et olin metsas kompassiga, mida ma tavaliselt ei tee, siis läks päev ses mõttes korda, et õppisin (vist?) kompassi orienteerumise hüvanguks kasutama :)

Kuna omakultuuripäevaks tuli niikuinii kooliaja materjale otsida, siis lappasin diplomid kohe läbi ja selgus, et teateorienteerumises võistlesin aastal 1998 hoopis. Klassivend Magnusega nagu mäletan. Ja diplomil seisis, et võitsime koguni.
Tänasel orienteerumisel ma tegelikult võitsin ka. Paraku mitte spordirajal. Aga suutsin täpselt nii meeste kui naiste arvestuse võitjad ennustada.

Kommentaare ei ole: