neljapäev, 6. oktoober 2011

Kiire

Ikka väga kiire on olnud. Uneajast on kõvasti puudu tulnud ja olen ohtralt kohvi tarbinud. Ja kui septembri teises pooles oli harv päev, kui ma trenni ei teinud, siis oktoobris olen vaid korra ratta selge saanud. Ja siis suutsin ka õla/kaela kangeks saada (tuul).

September möödus igal juhul plaanitult- septembriseijoo kampaania edukalt tehtud, mitte tilkagi. Kui läbi sai, siis õhtul hakkas juba 6 õlut hästi sarve.

30ndal oli Emmastes koolinoorte jalgpalli MV. Tänud Tõnisele ja Matile, kes abiks olid. Samas pärast kirusin end, et ülesandeid delegeerida ehk rohkem abilisi kaasata ei osanud. Oleks endal kergem olnud.

Järgmine päev külade päev, mida ilm küll soosis, aga inimesi ikka väga vähe osales. Eriti mage, et vaid Käina vallavanem kohal oli. Eks see näitab ka vallajuhtide suhtumist saare küladesse ja seal toimuvasse. Pühalepa ja Emmaste vallavanemad tegelikult Hiiumaal ei elagi ju, käivad vaid tööl.

Õhtul olin haua kaevamisel. Ja siis istusime veel päris pikalt. Lõpus isa ja sõbra isaga kolmekesi. Päris huvitav. Pühapäev olid siis matused.... Puhka rahus, kallis sõber.

Esmaspäeval olin veel nädalavahetusest väsinud, aga tuli end kokku võtta.

Teisipäeval pidasime õpetajate päeva. Olen oma klassi üle uhke- said väikese klassi (8 õpilast, kelle panus samuti üsna erinev oli) kohta väga hästi terve kooli juhtimisega hakkama. Ja kihvt oli asendusdirektorina ametis olnud õpilase lõpukõnest kuulda, et "poleks kunagi uskunud, et õpetaja töö nii pingeline võib olla."

Laupäeval ootab juba Emmaste rattaralli. Loodan, et kõik õnnestub.

Kommentaare ei ole: