reede, 24. veebruar 2017

EV99

Hommikul olin lipuheiskamise ajaks ikka üleval, ent hiljem pikutasin edasi. Kuulasin raadiot - stuudios minu lemmiksaatejuht (vähemalt hommikuprogrammide osas) Märt Treier. Eriti sobilik tänasel päeval, kuna ta suudab inimlikkust ja tavainimese igapäeva minu meelest kõige paremini eetrisse tuua.
Päeval mõtlesin (isegi mitmel korral, kui aus olla) ka pikema teksti EV99-ga seoses kirja panna. Ideed jooksid peas ringi. Paraku üsna sihitult ja kambakesi. Ehk üht läbivat joont ei tekkinud. Aga ega polegi nii oluline.
Ilmselt võttis/võtab minu jaoks tänase päeva olemuse kõige paremini kokku Chalice´i laul "Minu inimesed". Sest just inimesed sinu ümber on need, kes tegelikult Eesti moodustavad. Mitte poliitikud, mitte avaliku elu tegelased, kaanestaarid, ega ka kultuuritegelased vms. Aga just inimesed. Need, kes igapäevaselt sinu ümber toimetavad ja elu üleval hoiavad.
Olen õnnelik ja pean olema tänulik, et minu ümber on nii palju häid inimesi. Üha enam olen omandanud ka oskust märgata häid inimesi ning nende väärtuslikke külgi enda/meie ümber. Neid, kes ise ei taha või mingil põhjusel lihtsalt ei ole väga silma paistnud. Aga hoiavad masinavärki töös.
Päeval osalesin Käina valla aktus-kontserdil, mis pühendatud EV99-le. Nagu pärast arutasime, siis positiivne oli, et valla tänukirjad läksidki paljuski neile, kes igapäevaselt, ja sõna otseses mõttes päevast-päeva, oma hindamatu panuse valla ja seeläbi ka riigi heaks andnud/annavad. Tihti ise seejuures tagaplaanile jäädes.
Õhtupoolikul läbisin rattamaratoni ringi ehk jooksin 15 km. Oli üsnagi libe ja kohati päris tugev tuul, seega keskmine kilomeetri aeg oli 6:14, aga mõnus oli. Eriti kuna nii 8 km peal oli kodu üsna lähedal ja läbi käis mõte sinna suunduda. Ent see on lihtne lahendus. Hoopis mõnusam on keeruline hetk üle elada ning oodata, kuni tegevust taas nautima saad hakata. Olgu tegemist siis jooksmise või millega iganes.

Kommentaare ei ole: