neljapäev, 19. juuni 2014

Hispaania

Hispaania lipu võis eile vardast alla tõmmata. Aga mis seal ikka, eks oli ju teada, et lõputult ei saa ükski tiim võita.
MMi muudab see üldkokkuvõttes vaid põnevamaks. Ja saab näha, milliseid muudatusi- neid kindlasti tuleb!- nii kehv finaalturniir Hispaania koondises kaasa toob.
Ise arvan, et esimese muudatusena lahkub peatreener. Kõva mees, ei ole midagi öelda. Maailmameister ikkagi. Aga liiga konservatiivne ja paindumatu. Tiimisiseseid muudatusi võinuks juba varem teha, ütleb tagantjärele tarkus. Samas Del Bosque valis senistele meestele kindlaks jäämise tee. Ja ei saa öelda, et see oleks üdini väär käitumine. Järelikult mees uskus sellesse, mida ta teeb. Ent teda ümbritsev keskkond on vahepeal muutunud. See tähendab, et ka meeskonnale tuleb veidi teine sisu anda, et see kohaneks.

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Kahjuks Hispaania meeskond, me ei taha sellist tulemust 2 järjestikust esimeses voorus kaotused World Cup sel hooajal. friv 7

LiisP I Cvr_2_Cvr ütles ...

Mulle t2itsa istub see, et suured, t2htsad ninad koju l2hevad ja teistele v6imaluse annavad :) Ma ei tea, kuna mul Suarez'e vastu crush on, siis vist olen Uruguay poolt (isegi kui see ilmv6imatu on)Portugali-USA m2ng oli ka huvitav.. eriti meeldis mulle Ronaldo platsilt "minema marssimine" ... haahaa!

Hergo Tasuja ütles ...

Eks see on neile aeg-ajalt kasulik-vajalik. Et reaalsustaju ei kaoks.

Suarez on kõva kutt, aga vaimselt ebastabiilne, nagu eilne näitas :) Samas Uruguai on mulle samuti sümpaatne tiim.

Ja Ronaldol tuleb üks karm mäng veel vastu võtta. Siis saab koju puhkama :)