teisipäev, 6. mai 2014

Juhe

Nädala algus taas selline, et juhe oli korralikult koos.

Kui ma endale kohustuse võtnud olen, siis proovin ikka südamega asja kallal olla. Kohati oleks aga targem ehk boheemlaslikumalt läheneda. Endal kergem. Või siis veel lihtsam, kohe pakkumistest keelduda. Mis sest, et tegelikult võivad need osalejatele kasulikuks osutuda. Ent eeltöö on kurnav kohati.

Ja kohe üldse ei meeldi mulle olla nö vaheaste ehk info vahendaja. Aga abist keelduda on ka raske. Samas oleks tegelikult eri osapoolte otseühendus tõenäoliselt efektiivsem. Ei läheks midagi nö tõlkes kaduma.

Esmaspäeva õhtul tegin vaatamata sisutihedale päeval jooksutiiru. Lõi pea klaarimaks. Eile jõudsin koju alles 20ks ja vaimselt ei jaksanud. Jäätis ja lesimine teleka ees pidid aitama välja lülituda. Tänan Elioni eraldi Eurovisiooni kanali eest. Pilt ETV-st ja heli R2-st. Sest Eurovisiooni põnevaim pildiline osa oli minu meelest vaheklipid osalejate riigilippudest. Juure-Kivirähk´i valimatu sõnavaling sobis aga päris hästi taustaks.

Täna magasin koguni kella kaheksani. Minu kohta ikka väga hea :)  

Kommentaare ei ole: