teisipäev, 22. september 2009

Tempo

Neljapäeval saatsin lõputöö esimese osa juhendajale ära. See tähendab, et pool tööd on (mustalt) valmis. Eks näis, mis ta seni tehtu kohta kostab. Loodan, et suures plaanis olen õigel teel.
E-N oligi eelmine nädal selline, et hommikul 06-07 vahel üles. Hommikused toimingud tehtud, vaatasin postkasti ja lugesin uudiseid. Siis tegelesin lõputööga. Lõuna ja jälle lõputöö. Umbes 17 jooksma ning pessu. Õhtusöök ja korvpalli EM mäng(ud). T ja K oli Meistrite Liiga ka.
Reedel käisin linnas. Vanaisa pidi arsti juurde minema ja bussiga poleks jõudnud. Seega 0630 praamile. Kaitseväest oli nii palju kasu, et nüüd ma tean, kuhu auto tasuta parkida saab. Nii, et kesklinn käeulatuses oleks ja auto valve all ka. Haiglas läks suht kaua. Samas pidime Heigo niikuinii peale võtma. Venna esimene linnaluba :) Ja kuigi ta lootis 14 paiku välja saada, avati väravad talle alles 1630. Olin kindel, et enam 1830 praamile ei mahu ja saame 2 vahvat tundi Rohukülas veeta. Õnneks sadamasse sõites peatuseid ei teinud ja laevamehed tegid supertööd autode paigutamisel. Ootamatult mahtusime peale. Kodus kiire saun ja kõhutäis. Vend tahtis loomulikult välja minna. Ja koju magama jõudis ta alles pool tundi enne tavapärast äratust- 0530. Hergo seevastu ei võtnud ühtegi õlut.
Laupäeval tuli jälle välja minna. Sõber sai sea kätte. Suitsuliha ja saun. Öösel tatsasime venna ja külajõmmiga jala koju- selline niiske udu oli, et oleks võinud ujudes ka minna :P Pühapäeval ärkasin siiski enne 09-t. EM-i poolfinaalid oli vaja ära vaadata (õhtul ei näinud ju, aga õnneks on kordus olemas). Plaanisingi pühapäevale kohaselt puhata, aga pea kohe peale kossu vaatamist kutsuti kartuleid võtma. Õhtul käisime veel puka juures- avardasime laskesektorit (paar puud maha) ja võõpasime pukka vana õliga. Väike lõke, õlled ja sealiha. Nüüd aga tööle!

Kessu. ütles ...

Tihe nädal. Mis värk sul selle lihaga on? Ma vaatan, et see käib sul jutust korduvalt läbi.

Hergo Tasuja ütles ...

Oli jah. Aga ju mul on siis kõht tühi- vanasõna ütleb ju, et näljane räägib ikka leivast.