teisipäev, 8. september 2009

Jälle koolis

Just nii, Hergo on uuesti koolipinki istunud. Ja mitte ülikoolis. Nüüd õpin Hiiumaa Ametikoolis ettevõtlust.
Ülikooli ajal arvasin, et asun mandrile tööle. Aga sõjaväes otsustasin, et seon end ikkagi kohe Hiiumaaga. Kõik noored ei saa ju siit saarelt ära minna. Ja kuna sel aastal õpetajana tööd ei leidnud, siis otsustasin edasi õppida. Uusi teadmisi saab kindlasti ja midagi jääb ehk kõrvade vahele kah :)
Samas ei ole ma üleliia kindel, et ettevõtjaks hakkan. Vähemalt kohe mitte. Pigem tahaks end koolis proovile panna. Ja 2010 sügisel see tõenäoliselt teoks saabki.
Aga Ametikoolis on seni kõik okei, kursakaaslased ka toredad. Ja panin koolis märgi teadlasena ka maha. Jajah! Ettevõtjad peavad teatavasti tšekke 7 aastat säilitama, aga kassatšekkidelt kaob trükitu üsna kiiresti. Põhjus? See trükitakse soojuse toel vms. Ja siis pakkusingi, et tšekke võiks ju sügavkülmas hoida. Õpetaja lubas paar tükki hoiule panna. Peaks äkki patendi võtma?
Lisaks hakkasin 1. septembrist taas jooksmas käima. Eelmine nädal koguni 4 korda. N ja R polnudki eriti võimalik 12 tunniste koolipäevade tõttu.

12 kommentaari:

Kessu. ütles ...

Nii tubli õppurpoiss. Vähemalt üks meist saab targaks :D

Hergo Tasuja ütles ...

Ooo jaa :D
Tuletan siinkohal veel meelde vanasõna: "Lollid õpivad, targad teavad."

Kessu. ütles ...

Sa ei õpi, sul jääb lihtsalt kõrvade vahele ja siis sa tead.

Hergo Tasuja ütles ...

Vihjad, et mul on suured kõrvad? :P

Kessu. ütles ...

Noh kui mõelda sellele, et sa oled mõnikord päris tark, siis vist on küll jah. Või siis pea on nii suur, et sinna mahub palju. Vali ise kumb variant parem on :D

Hergo Tasuja ütles ...

Ma kuulsin, et Miss Universumil kleepisid naised oma kõrvu liimiga pea külge. Peaks ehk ka proovima? :D

Kessu. ütles ...

See on iseenesest päris hea mõte. Aga kas nii kuuleb paremini ka või?

Hergo Tasuja ütles ...

Ei usu, aga varjab suured kõrvad ära :D

Kessu. ütles ...

Eks ta nii ole jah, aga see on ju päris naljakas, kui kõrvad on litsutud täiega vastu pead :D Ma siin uurisin peegli ees

Hergo Tasuja ütles ...

Aga proovi liimida, siis on teistel ka naljakas :D

Kessu. ütles ...

Ma ei tea, kas mulle selline klouni staatus meeldiks.

Liimi hoopis ise. Ole julge! :D

Hergo Tasuja ütles ...

See polekski klouni staatus, lihtsalt teiste tuju tõstmine :D

Aga mul vist ei ole nii head liimi, mis minu hiiglaslikud kõrvad kinni suudaks liimida...