esmaspäev, 21. aprill 2008

Avalik pöördumine

Kallis haridusminister,
kes sa kindlasti minu blogi igal õhtul loed, mul on sulle üks ettepanek. See on kasulik meile mõlemale. Sina võidad kindlasti üliõpilaste hulgas poolehoidu, minu kasu jääb väiksemaks, aga ma olengi vähenõudlik.

Nüüd asjast! Lõpeta bakalauruseastmes lõputööde kirjutamine ära. Soovitavalt homsest. Kuna bakalaurus on niikuinii sissejuhtatus kõrgharidusse, siis piisaks ka lihtsalt ainepunktide läbimisest.

Aitäh!

5 kommentaari:

Kessu. ütles ...

Ma olen kindel, et ta võtab sind kuulda.

Jeesus ütles ...

jeesus on ju võimekam kui minister!
sa oled mulle selja pööranud.miks, mu jüngrike?

Hergo Tasuja ütles ...

Ma loodan ka, et ta võtab mind kuulda. See oleks ikkagi ju kõigi huvides.

Ka sina, Jeesus, võid aidata. Aga sinu poole pöördun ma ikka selliste muredega, mille puhul teistest väheks jääb :D

Anonüümne ütles ...

Äkki peaks miski palvekirja kirjutama? :D

Hergo Tasuja ütles ...

Ma arvan, et kui ta seda blogi loeb, siis ta hakkab ka ise mõtlema ja kui ta ikka hästi mõtleb, siis jõuab ka õigetele järeldustele :D