reede, 25. juuli 2014

Toimetamine

Oh, kuidas mulle ei meeldi, kui keegi sinu loodud teost korrigeerib-toimetab. Eriti juhul, kui seal siis midagi valeks parandada. Alla jääb ikka algautori nimi ja kõrvalseisja ei teagi, missugune nägi teos välja originaalis.

6 kommentaari:

LiisP I Cvr_2_Cvr ütles ...

Kusjuures just t88 juures kogen ise taolist frustratsiooni....sest ma olen eestlane ja 27, mitte iirlane ja 56... iga tekst, mille valmis kirjutan ja mille jaoks mind palgatud on- muudetakse.. no buldooseriga pm s6idetakse yle.. ja tead, igasugune motivatsioon kirjutada ja midagi koostada kaob... noh, mul see suht igan2dalane asi :D loodan, et sul esimene ja viimane kord ja 2ra lase motivatsioonil kaduda :)

Hergo Tasuja ütles ...

Esimene kord see polnud. Viimane vast ka mitte :)
Seekord oli lihtsalt tegemist esikaanelooga (kirjutan toimetuse puhkuste ajal maakonnalehte lugusid) ja konkreetse veaga.
Motivatsioon samas kindlasti ei kao, sest usun, et süsteemi saab muuta ainult seestpoolt ja sinna ise panuse andes. Väljaspool olles kritiseerimisel tolku pole.
Mil moel Sa ise motivatsiooni ülal hoidnud oled?

LiisP I Cvr_2_Cvr ütles ...

Tead, vahepeal t6siselt ma enam ei panustanudki.. tuleb selline tunne peale, et "Tee ise siis!", et mis m6ttega ma aega raiskan. Aga, siis hakkasin m6tlema, et noh, olgu pealegi- kirjutan ja koostan siiski edasi, sest eneseteostus vajadus siiski on suur ja "learning experience" ka... Ja artiklite kirjutamisega on jah, vaja mitmel asjal silm peal hoida ja kui tunned, et t6esti tehakse "liiga" ja valeks, siis tuleb s6rad maasse suruda ja vaielda :)

Hergo Tasuja ütles ...

Mis tekste sa täpsemalt koostad?

LiisP I Cvr_2_Cvr ütles ...

Kuidas kunagi... kas case study'd turunduse eesm2rgiga, pressiteated firma kohta... Kuigi viimasel ajal oleme rohkem riigihangetega tegelenud ja no hangete jaoks... on ikka eriline "r66m" igasugu dokumente koostada... muidugi, enamus kordub, aga kui m6nel kysimus natukene teistmoodi esitatud, siis peab ju k6ik 2ra muutma... eks ma saan aru ka, miks k6ike muudetakse- firma on firma omaniku beebi... selleks j22ngi vist alatiseks ainult esimeste mustandite kirjutajaks :D

Hergo Tasuja ütles ...

Vaatame, kuidas tulevikus ise firmaomanikuna toimid, kui sulle sääraseid tekste koostatakse :) Kas lased üks-ühele töösse või toimetad :)