esmaspäev, 19. august 2013

Käina

Nüüd kui kuulsin, et Käina lõpuks leidis, keda otsis, on ehk paslik aeg endalgi sellest paar rida kirja panna.
Nimelt sain juba pea kuu tagasi pakkumise asuda ka Käina kooli poiste kehalise kasvatuse õpetajaks.
Esialgu pidi tunnid paigutatama kahe, ent kuna see ei sobinud praegusele tööandjale, siis hiljem oli juttu ka ühe päeva peale paigutamisest. Päris karm päev oleks poistel olnud siis. Endal vist ka :D
Plussidena võib välja tuua võimaluse tegeleda senisest enam spordiga. Olen aru saanud, et just kehalise kasvatuse tunnid on need, mis tegelikult mulle mõeldud. Seal tunnen end kui kala vees. Palju rõõmsamalt astun sinna tundi kui koolimaja omadesse. Kui oleks võimalik (s.t. et koormust jaguks), siis vaid spordiga tegelekski. Ega mul olnuks midagi ka lisateenistuse vastu. Ja saan sealsetest koolijuhtidest hästi aru- ka mina leian, et poiste kehalise tunde peab läbi viima meesterahvas.
Miinuspoolele kandsin selle, et olles tööl kahes koolis, ei saa sa tegelikult kummaski kohas täielikult panustada. See ei ole töö, et lähed kellaajaks kohale ja kella pealt minema. Eks võistluste-koolituste tõttu oleks kahes kohas olles graafikute-asenduste sättimine ka topeltkeeruline. Ja minu vaevast hullem on see, kui kaotajaks jäävad lapsed. Suurim faktor oli aga see, et mulle tõesti meeldib Emmaste kool ja selle kollektiiv. Tunnen, et mind on seal hästi vastu võetud ja hoitakse. See on hea tunne.
Ega vist ei olegi vaja kirjutada, et loobusin Käina variandist ja jäin kindlaks Emmastele.

Kommentaare ei ole: