pühapäev, 25. november 2012

Reis ümber Hiiumaa

Esmaspäev. Üle ma ei tea kui pika aja suutsin sisse magada. Mitte küll palju, sest 0650 saabunud SMS ajas mind siiski ülesse. Aga töölemineku osas tuli plaanid ringi teha ja kiireks läks ka.
* Sellega seoses meenus Eesti Ekspressist loetu: "...millal ma viimati välja magasin. Ahjaa, see oli siis, kui ma magasin sisse." (Kairi Prints).
Fantastiline eesti keel, kas pole?

Igal juhul on põhjus teada. Seoses ülikooli lõpetamiseks vajaliku materjali kokku kirjutamisega tuli päris pikalt arvuti taga istuda. Pea oli õhtuks suht sooda. Et seda tuulutada, lugesin Tõnu Õnnepalu Mandala läbi. Omapärane teos, mis räägib justkui kassidest. Aga tegelikult on seal midagi veel. Vist ei hoomanudki lõpuni, mis.
Ka täna tuleb päev arvuti taga veeta. Aga kuidagi ei saa järje peale....

Nädala lõpus tuli tiir saarele peale teha. Reede õhtul olin Taherpilli 5ndal sünnipäeva konferansjee. Teeb vaid rõõmu, kui sul on sellised säravad kolleegid. Seejärel tuli mulgi kuub kiiresti laigulise vormi vastu vahetada ja Leemeti metsadesse minna. Hommikul sõitsid meie laagrist mööda- mõni isegi peatus- jahimehed. Usun ma küll, et nad sealkandis mõne põdra kätte said, kui öösel ja varahommikul kutid metsas AK-dega täristasid.

Kommentaare ei ole: