teisipäev, 28. detsember 2010

Puhkus

Terve nädal puhkust on selja taga. Esimese päeva konkreetselt puhkasingi- lesisin, lugesin, magasin. Osaliselt oli see ka sellest tingitud, et suutsin endale mingi viiruse saada. Viimasel tööpäeval oli mul 38 kraadi palavik. Väga kihvt oli :)
See-eest oli õhtune jõulupidu tervendav. Väga muhe ja soe õhkkond. Lisaks andekusest tulvil etteasted. Enda klassi etendus läks ka korda- kõik mängisid oma osa hästi välja ja tundus, et ka publikule meeldis. Lühidalt kokku võttes- tore pidu. Ja kuna teema oli karneval lõbusõidulaeval, siis oli seltskond üsna kirju ja värvikirev. Tore, et oldi vaeva nähtud.
Peale pidu suunduti nö kajutitesse. Et tunnistused, kommipakid laiali jagada. Ühel hetkel tulid kaks seitsmenda klassi poissi ja kinkisid mulle 2 pudelit talupiima. Eelmisel nädalal küsiti ka tunnis, et kas ma joon piima ja kas ka kurnamata piima. Väga armas kink igal juhul.
Jõululaupäev möödus ka rahulikult. Õhtul külastasin vanavanemaid. Hapukapsas, verivorst, sült jms., mõnus kõhutäis :) Päev hiljem oli vanemate pool pidulikum istumine. Nimetasime selle koera 10 sünnipäeva tähistamiseks. Olen ehk ebaviisakas, aga kinke ei teinud. Ütlesin ka kõigile, et selle asemel annetan selle raha heategevuseks. Tundub, et saadi aru. Palusin ka endale mitte kinke teha ja soovitasin raha samuti neile suunata, kel seda rohkem vaja. Mõne asja siiski sain. Õnneks mitte midagi kallist ja sellised asjad, mis elus ikka ära kuluvad.
Õhtul olin kodus. Aga loomulikult ei saanud sinna jääda, sest helistati. Sõbrad küpsetasid verivorsti ja istusid, ajasid tarka juttu :) Seega Kärdla. Ja õhtul Carribasse. Taksojuht suutis sinna sõites kitse ka alla ajada...
Täna sõitsin 12 km soome kelguga- ootamatult läbi võttis. Kas olen nõrgemaks jäänud, tee oli kehva või on sõit raskemaks muutnud? Pigem teine või kolmas variant :P

Kommentaare ei ole: