laupäev, 12. juuni 2010

Oraakel

MM ennustus, alagrupiturniir.
Kuigi pean ütlema, et isegi kui näiteks prantslased hästi mängiks, siis ei suudaks ma neid võitjaks ennustada. Niipalju olen ikkagi subjektiivne. Süda on võimsam kui mõistus :)

Grupp A: edasi pääsevad LAV ja Mehhiko.
B: edasi Argentina ja Lõuna-Korea.
C: Inglismaa ja USA.
D: Saksamaa ja Ghana.
E: Holland ja Kamerun.
F: Itaalia ja Slovakkia.
G: Brasiilia ja Portugal.
H: Hispaania ja Tšiili.

Eks näis, palju täkkesse panin ;)

10 kommentaari:

Kessu. ütles ...

Minu ennustus on sinuga peaaegu ühesugune.
Aga A-sse: LAV ja Prantsusmaa(kuigi ma kahtlen neis, aga ikkagi ennustan neid :D)
Ja H: Hispaania ja Šveits.

Hergo Tasuja ütles ...

Varsti oleme targemad :)

Kessu. ütles ...

Kindlasti.

Hergo Tasuja ütles ...

Aga ma ei teadnudki, et sa selline jalgpallispetsialist oled :)

Kessu. ütles ...

Kas nüüd just spetsialist, aga huvi on üsna suur.

Hergo Tasuja ütles ...

Ja saad oma paadikeses vutti jälgida ka?

Kessu. ütles ...

Kuna ma nüüd kaks nädalat maa peal olen, siis saan kindlasti jälgida, laeval saan nii pooleldi jälgida. Noh, ütleme nii, et alagrupi mängudest pooli näen seal.

Hergo Tasuja ütles ...

Okei. Aga sul on vahetus siis juba läbi?

Kessu. ütles ...

Jahm läbi. Ma läksin poole vahetuse pealt laeva.

Hergo Tasuja ütles ...

Selge.