pühapäev, 2. mai 2010

Mai

Meeldiv nädalavahetus oli.

Reedel tegin lihtsalt ülilühikese tööpäeva. Seks korraks on lehetoimetaja ametiga jälle kõik. Naudin vaba mehe elu jälle natukene. Kuigi ei saa öelda, et Hiiu Lehele kirjutamine väga ängistav või piirav olnuks. Väga meeldiv kollektiiv on seal. Mul on vahepeal lausa imelik, et miks mind küll nii hästi vastu võetud on.
Õhtul naabrite juures koristustalgud, hiljem väikesed mõttetalgud. Oli ka plaan, et läheks välja nõidasid otsima. Aga jäi katki see mõte.
Laupäev oli suht sombune hommik. Päeval talgutasin, kui nii võib öelda. Ei osalenud ühelgi ametlikul talgul, vaid tegin enda kodus tööd. Õhtul Kärdla. Jälle niiöelda mõttetalgud. Kusagile edasi ei tahtnud minna, kuna arvestasin, et istun hommikul rooli. Mingi kolmest (või siiski veidi varem) magama. Nalja sai õhtul. Kui kunagi raamatu välja annan, saate täpsemalt lugeda, mis juhtus. Aga ütleme nii, et huvitavad sõbrad on mul :)
Hommikul äratas mind meelas kevadpäike, mis juba enne kaheksat minu nägu silitas. Mis seal ikka, tuli kargud alla ajada. Päev kujunes plaanitust veidi erinevalt. Sain varakult meeldiva telefonikõne, mis kellaaja osas korrektuure tegi. Vanemad käisid külas- ema arvas, et mul on maitseaineriiuleid vaja. Oleme ausad, ega mul just kõige suurem valik hetkel ei ole :P Aga tegelikult mulle päris meeldivad mõned ema poolt pakutud ideed korteri õdusamaks muutmise osas.
Päeval taasavastasin enda pannkoogi küpsetamise oskuseid. Andis ikka tunda, et pole neid ammu teinud. Õnneks kuidagimoodi kukkusid need isegi välja. Külaline sõi neid koguni 2 :)
Peale lõunat läksin sõbra juurde. Olin talle töö asjade ajamiseks sohvriks. Seejärel tuttavate juures, kes grilli tegid. Ilm oli täpselt sobiv. Kui naabrimees ära väsis, viisin ta koju ja käisin vanemate pool saunas.

Aga nüüd on küll viimane aeg magama minna. Energiavarud vajavad taastamist.

Kommentaare ei ole: