esmaspäev, 29. märts 2010

Siit ja sealt

Laupäev- mälumängu superfinaal. Seekord siis 15. koht. Ei õnnestunud oma eelvoorudega saavutatud 2.-4. kohta hoida. Aga pole viga. Kuna eelmine aasta saime pronksi, siis ei kurvasta väga. Pole enam vaja midagi tõestada. Küll järgmine aasta taas medalil :)

Eelmine nädal- lehemees. Olin nädal aega Hiiu Lehes tööl. Reedeses lehes kaheksa lugu minult :) Tõsi, kvaliteet ei olnud seetõttu esmaklassiline. Aga ega ma ju igapäevaselt lehelugusid ka ei tooda. Siin, blogis on mul väga vabad käed. Ka lehelugude osas mul ajakirjanike-toimetajaga veidi erinev arvamus teemade osas. Aga pole viga. Eriti ei piirata kirjutamisvabadust ja raha saan ka. Selgi nädalal lood lehes, anti tellimus sisse. Kui aus olla, siis selline töö olekski ideaalvariant mulle. Et on tähtaeg, aga ise vaatan, millal töö ära teen. Kas öösel või varahommikul või 8st 17ni.

Kommentaare ei ole: