teisipäev, 16. juuni 2009

Tempo

Vaatamata vihmale, mida vähemalt iga teine päev taevast alla tilgub, on juunikuu suht tegus olnud. Olen nüüd nö vabakutseline ajakirjanik. Kirjutan kohalikku lehte. Peatoimetaja on mõistev ja ma ei pea 8st 17ni seal olema. Mõni päev käin toimetuses, aga võin vabalt ka kodus kirjutada. Nii mulle meeldib. Eriti kui arvestada, et töötan ka kohalikus palktooteid valmistavas ettevõttes. Ka poole kohaga või nii. Üks kimmikatus on peale löödud, paar lauda ja kaevurake müüdud. Selles suhtes on hea, et igav ei hakka. Rikkaks küll ei saa. Kumbki koht suurt raha sisse ei too, ent iga teenitud kroon on ju täpselt sama suurusjärgu võrra rohkem sellest, mida ma kodus puhates ei saaks.

Eelmine nädal mängisin esimest korda kossu. Mitte elus esimest korda, aga sel suvel küll. Ja eks seda oli ka märgata... Olin algul mängujuht ja esimesed 5(!) rünnakuüritust suutsin p...se keerata. Oleks statistikat üles märgitud, seisnuks mul 2minutilise mängu järel seal 5 pallikaotust :P
Õnneks kogu mäng samas rütmis ei kulgenud. Aga sporti tahaks küll rohkem teha.

Kommentaare ei ole: