esmaspäev, 11. veebruar 2008

No mida?

Täna oli puhkepäev. Ilma ühegi kohustuseta päev. Suht hea.
Vaatamata ühele vahejuhtumile...
Käisin linna peal. Tulles ühest hoonest välja, oli üks neiu just sisenemas. Kuigi üldised viisakusreeglid näevad ette, et väljujatel on eesõigus, mõtlesin olla viisakas ja neiu sisse lasta. Hoidsin talle ust lahti.
Tükk aega ta lihtsalt seisis ja vaatas mulle imelikult otsa. Siis ta astus lõpuks esimese sammu, siis teise ja kolmanda, kuni oligi sees. Üleni sees.
Kui meie kehad olid kohakuti, siis neiu avaldas oraalselt arvamust. Ma ei kuulnud täpselt. Seega palusin tal end korrata.
Neiu kordas end: "Kuradi idikas, välja lastakse enne. Ja kurt veel kah või, tropp."
Soovisin talle viisakalt meeldivat päeva jätku, mille peale ta mind veel imelikumalt vaatas, ning sammusin minema.
Imelikud inimesed liiguvad ikka ringi.

4 kommentaari:

Kessu. ütles ...

Hästi läheb Sul ma vaatan.
Ma olen Su üle uhke, et Sa suutsid lõpuni viisakas jääda.

Hergo Tasuja ütles ...

Jah, ei saa kurta :D
Olen uhke, et suutsin kiituse välja teenida.

Anonüümne ütles ...

Ei noh... Normaalne
Ma lasin täna ühe mammi järjekorras endast ette :D
Oli hea tunne :)

Ega ükski heategu jää karistamata...

Hergo Tasuja ütles ...

Aga miks peakski? :P