teisipäev, 12. juuni 2012

Eksamid

Mõneks ajaks on oma kooliasjadega nüüd ühel pool. Ehk siis sooritasin esmaspäeval eksameid. Edukalt.
Kuigi mõnes mõttes oli see ehk üllatus. Sest kui kõik ausalt ära rääkida, siis sel semestril ei jõudnud ma kordagi (jah, mitte ainsatki...) loengunädalal (ehk siis reede-laupäev) Haapsallu. Iga kord oli samal ajal kas midagi olulist töö juures või siis pigem olin hõivatud oma muude tegemistega. Ja pooleks päevaks sinna sõita ei näinud ka mõtet.
Siinkohal pean aga suure "aitäh!" ütlema Marisele ja Eldinile, kes mind õppematerjaliga varustasid. Ning Annele, kes selle alati mulle Emmastesse toimetas.
Suure osa tööst sai arvuti kaudu ära teha ja hea on, sest eksamiteks valmistumine (järeleksamiteks, kui täpne olla, sest õigel ajal ei olnud neid võimalik teha) jäi üsna viimasele hetkele. Halb eeskuju, jah ma tean. Aga üsna keeruline oli ise õppida, kui töö juures tuli õpetamise osas otsad kokku tõmmata. Õnneks kolmapäev oli täitsa vaba ja selle sain asjalikult kulutada. Kahel päeval olid aga minu klassil lõpueksamid. Selline tunne, et olin ise ka vähemalt sama palju "asjas sees" kui nad ise. Lasin end iga aine eksamikomisjoni määrata, et olukorral nö silm peal hoida.
Aga jah, kui nüüd oma klass ka sel nädalal eksamitega ühele pool saab, siis on see teema pikalt "mängust väljas". Ja siis võib esmaspäeval julgelt puhkusele jääda :)

Kommentaare ei ole: