esmaspäev, 6. juuli 2009

Pokerface

Kaks õhtut (olgu, pool ööd ka) olen pokkerit mängides mööda saatnud. Laupäeval olin õnnelik, et päris raha mängus ei olnud. Põhimõtteliselt oskasin lollilt riskides ühe korraga pea kogu varanduse maha mängida...
Eile oli juba põnevam. Žetoonid tulid ja läksid. Ja mulle tundus, et kusagilt ülevalt anti mulle millegi suhtes märku- see ei ole normaalne, kui iga neljanda tihiga saad "3" ja "emanda" kätte. Aga kokkuvõttes läks eile sama rada pidi- nö õrnem sugupool tegi meestel taskud tühjaks :D

6 kommentaari:

Kessu. ütles ...

Oled langenud pokkerisõltuvuse küüsi?

Hergo Tasuja ütles ...

Loodan, et mitte :P

Kessu. ütles ...

Aga kindel pole?:D

Hergo Tasuja ütles ...

Vist olen ikka... Eile näiteks ei mänginud.

Kessu. ütles ...

Good for you. Järelikult suudad ka ilma olla:D

Hergo Tasuja ütles ...

Ma arvan küll. Näpud igatahes kaartide järele ei sügelenud :D