laupäev, 21. märts 2009

No mida ma olen alati rääkinud kuupäevast 20.12.2012?

Tänane Õhtuleht kirjutab:

"2012. aasta 21. detsembril jõuab päikesesüsteemi planeet Niburu, mis toob kaasa looduskatastroofe, paljude inimeste hukkumise ja kadumise, väidab Niburusse uskuv Tauri Pikpoom. Mehe sõnul hukutanud Niburu üle-eelmine külaskäik näiteks Atlantise linna. Pikpoomil on katastroofi ennustamisel toeks muu hulgas maiade kalender, mis lõppevatki aastaga 2012. Samast asjast on kirjutanud ka näiteks sumeri ajaloo uurija Zecharia Sitchin teoses "Tagasi tekkeloo juurde"."

Mina isiklikult olen toetunud küll ainult maiade kalendrile, mille järgi peaks Maailma lõpp (kui ma nüüd õigesti mäletan) saabuma 20.12.2012. Aga nüüd räägib selle kasuks veel ka teine teooria. Ja päev siia-sinna, see ei oma tähtsust.

Midagi sel ajal toimub. See on kindel!

Kommentaare ei ole: