pühapäev, 18. jaanuar 2015

Tants

Mingil moel sattusin jällegi, küll üle pika aja, tantsimise juurde.
Põhimõtteliselt tore vaheldus. Ja vast mööda külge maha ei jookse. Isegi arvestades minu oskamatust :)
Mis minu jaoks aga segaseks jääb, on tantsude õpetamine. Ei, juhendaja on väga pädev ning sinna taha ei jää midagi. Ent ülesehitus... Mulle istub, ja tõenäoliselt olen sellega ka ära harjunud, jalgpalli süsteem. Ehk et nüansside selgeks tegemise faasiks on jalgpall kui mäng juba selge. Kuidas mäng algab ja mis on eesmärk, kuni lõpuvileni välja. Liikumist, söötmist jms saab seejärel juurde õppida. Tantsutrennis võtame aga jupike siit ja jupike sealt. Kui tervikuni jõuame, on kõik sassis :)  Samas, võib-olla olen lihtsalt ise saamatu :)

2 kommentaari:

LiisP I Cvr_2_Cvr ütles ...

Vot seda tahaks n2ha! :D Loodan, et Su tantsupartner on kannatlik ja ei pea peale igat tantsutundi siniste varvastega koju minema :P

Hergo Tasuja ütles ...

Usu, ei taha näha :)