pühapäev, 20. oktoober 2013

Valimised

Kaks tundi häälte lugemiseni.

Ei valeta, et närv veidi sees ei ole. Pole nagu suurt põhjust, aga väike ärevus on ikka, et kuidas läks.

Eesmärgid?
Tahaks isiklikult koguda vähemalt sama tulemuse mis aastal 2009 ehk 33 häält. Jah, seekord ei ole mul nt vanaema häälele loota. Ei, ma ei arva, et olen Emmastes täitsa omaks võetud. Et töökaaslastel on pereliikmed või naabrid kandideerimas, ei oota ka sealt häälte näol suurt toetust. Tõsi, moraalselt on nad mulle suureks toeks olnud. Olen tänulik selle eest. Optimistina loodan siiski, et ehk olen niipalju aktiivsust üles näidanud, et selline tulemus teha. Eelmisel korral olnuks 33 häälega kuues.
Teine eesmärk on pääseda volikogusse. Siin sõltub palju ka kogu nimekirja häältesaagist ja selle võrdlusest teiste nimekirjadega.

Mõne tunni pärast olen targem.

Kommentaare ei ole: