neljapäev, 1. juuli 2010

Jaan ja Jaanika

Nüüd siis mõned seigad.

Laupäeval oli esimene Jaaniõhtu. Algselt tahtsime hoopis varbaliike tähistada, ent beebi otsustas mitte sündida. Seega Pullu. Päris kõva lõke oli ka, ausõna. Mingi hetk istusin laua ääres. Neiud läksid kusagile ja peale minu oli laua ääres vaid hunnik (käe)kotte. Siis tuli mingi täiesti võõras tädi ja küsis, kas ta võib oma koti ka sinna panna. Miks mitte, vastasin. Justkui pakihoidja. Oleks vist pidanud viieka ka küsima? Öösel nelja paiku tuli sõbrale õde järele ja koju. Muidugi tuli veel enne magama minekut mune praadima hakata- minu kella 05ne eriroog :)

Pühapäeva hommikul võtsime kahe sõbraga ühe Vana Tallinna ja tegime endale huvitavad soengud. Mul oli justkui jalgpallipall peas :P Õhtul olidki varbaliigud.

Teisipäeval oli Kassari Jaanituli. Muidu enam-vähem. Peale viimase pooltunni. Üks sõbranna ja hiljem sõber pakkusid, et võivad mu koju viia, autos pidi vaba koht olema. Ma arvasin, et lähen veel Pullu edasi. Poole tunni pärast arvasin, et ikkagi ei lähe. Pugesin sõbranna telki hoopis kaissu ära. Hommikul äratati juba 08st üles. Jess! Kuna autojuhti kohapealt võtta polnud ja magajaid ei hakanudki tüütama, siis sai vastu võetud otsus jala koju minna, salajase lootusega hääletades peale saada. Jõudsime Käina teeristist Kärdla poole vaadates esimese bussipeatuseni. Ma arvan, et vast 8-10 km. Hea et soe ei olnud :) Sealt saime Kärdla.

Neljapäeval oli küla Jaanituli. Koduõlu ja jänesepraad :)

Reedel tõusin hommikul enne kuute, et lehele midagigi valmis toota. Vähemalt see nädal olen produktiivne ja töökas olnud.

3 kommentaari:

Kessu. ütles ...

Tegus jaaninädal.

Elis ütles ...

Aga Hellamaa jaanituli?

Hergo Tasuja ütles ...

Niivõrd kuivõrd tegus :)

Aga tõepoolest, see ei saanudki kirja. Lisan siia: kolmapäev- Hellamaa Jaanituli. Igavam kui eelmisel aastal. :P