pühapäev, 22. november 2009

Tegus päev

Reede, 20. november.

Äratus 0500.
Start kodust 0550.
Praam 0630.
Tallinn 0930.
Vanavanemad Ida-Tallinna Keskhaiglasse toimetanud, suundusin ülikooli. Pidin ametlikult teatama, et soovin jaanuaris oma tööd kaitsta. See tehtud, läksin verd andma. Juubel- 10. kord. Kuigi üle aasta on vahele jäänud... Sõjaväes käidi 2 korda minu 11 kuu jooksul verd võtmas, aga kord olime laskmas ja kord olin sõidus. Igal juhul nüüd üritan uuesti iga 2 kuu tagant verd anda. Eesmärk- 100 korda- terendab silme ees :)
Siis poest läbi, et lõuna kaasa haarata. Üks peatus veel ja tagasi haiglasse. Täpselt samal hetkel, kui sisse astusin, väljusid vanavanemad liftist (silmaarst oli 4. korrusel). Tore kokkusattumus.
Juba enne 1500 olime Haapsalus, sest kaasreisjad keeldusid kategooriliselt pealinnas poodides käimisest :P
Praam 1630.
Kodus 1830.

Oleks tahtnud linnas sõpradega kokku saada, keda ammu pole näinud... Praamil küll nägin inimesi, kellega teed polnud pikalt ristunud, kuid ka siin võinuks kollektsioon täiuslikum olla. Aga iseenesest suht tegus päev.

12 kommentaari:

Elis ütles ...

Nii vale. 20 oli ainuke reede, kus ma sain poole 3 Hiiumaale. Ja ennäe, sina poole 5 peal. :( Tule Pürksi

Hergo Tasuja ütles ...

Vale jah...

Aga millal ma tulen? :)

Elis ütles ...

Kohe homme

Hergo Tasuja ütles ...

Kuidas järgmise nädalaga oleks?

Elis ütles ...

mis mul üle jääb, peab meeldima:D

Kessu. ütles ...

Kollektsioon oleks võinud tõesti täiuslikum olla.

Hergo Tasuja ütles ...

Ega ei jäägi midagi üle :D

Aga jah, tõesti oleks võinud täiuslikum olla...

Kessu. ütles ...

Ei vedanud sel korral.

Kessu. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Hergo Tasuja ütles ...

Ma loodan, et saatus näeb mulle sel aastal veel pealinnareise ette.

Kessu. ütles ...

Oleks äärmiselt meeldiv!

Hergo Tasuja ütles ...

Ma arvan sama :)