teisipäev, 23. mai 2017

Nädalalõpp

Nädal lõppes üsna järsku. Ehk oli justkui neljapäev ja siis juba pühapäeva õhtu.
Tahaks uskuda, et olen vähemalt veidikene vastutulelik, mitte pelgalt rumal. Igal juhul seoses koolituste ja muuga jäid poiste tööõpetuse tunnid justkui ripakil. Nii loobusin oma tunnivabast päevast ja olin neile nö seltsiks, kui spordiobjektidel tööd tegime. Ilmselgelt sain terve nädala D-vitamiini annuse ühe päevaga kätte. Lisaks meeldivad mulle päevad, kus lõunaks ehk keskpäevaks on päevane sammude norm täidetud.
Päris õhtul sain anda panuse öölasteaeda. Minu meelest igati äge idee - pakkuda lõpetajatele tavapärasest hoopis erinev lasteaiapäev. Minu rolliks siis matkamäng läbi viia. Et lapsed olid/on nutikad ja tragid, kulges kõik isegi oodatust ladusamalt.
Õhtuks oli mõnus väsimus, ent korvpalli euroliiga poolfinaal tuli ikkagi ära vaadata. Et siis hommikul taas varakult tõusta.
Suundusin Käina, kus hommikul kella 9 ajal seisis meie ees üsna töökorras maja. Tõsi, näiteks suurem osa akendest oli juba eest võetud. Ent õhtul kell 20, kui töökindad käest võtsin, polnud majast enam midagi järel. Isegi põrand oli kadunud ja keldripõrandal võiks päikest võtta.
Pühapäeva hommikul oli küll uni silmas, ent Saaremaa ootas. Uus laev, Soela jättis positiivse mulje. Sõida või veel. Samas Kuressaare oli vähemalt sama unine kui mina. Ilm oli küll kevadiselt kaunis ja päikeseline ning linnud, kes lõunamaalt tulles veel Hiiumaale jõudnud polnud, siristasid kenademaal täpselt samamoodi. Ent inimesi oli vähevõitu. Aga ega ma neid sinna otsima läinudki.
Pealelõunal vilistasin naiste esiliiga mängu. Et kohtunike leidmisega liit jänni jäi, siis tuli taaskord ilma abikohtuniketa tegutseda. Ilmselt mõned audiviske määramised läksid selle nahka, aga kordasin endale, et audiviskega mängu ei võideta. Küll tunti mulle enne mängu kaasa, et üksi läheb raskeks, kuna naised on platsil emotsionaalsemad kui mehed. Jäin ellu.
Õhtul koju jõudes tuli kiiresti riided vahetada. Ajakirja jaoks pildistama. Minu poolest võinuks suvalise klõpsu teha ja ega mulle endast piltide tegemine väga ei istu, aga et juba eelmise "klõpsu" kvaliteet ei sobinud, siis tuli asi uuesti ette võtta. Veidi põhjalikumalt. Ent nüüd saime vajalikud ülesvõtted tehtud.
Minu õnneks euroliiga finaali Real ei jõudnud, seega mängu jälgima ei pidanud. Sain ilmselt pühapäevase kalendripäeva sees siis magama.

Kommentaare ei ole: