neljapäev, 7. oktoober 2010

Pühalepa vald

Põnev on ikka see kohalik elu.

Kirjutasin suve hakul Hiiu Lehele loo Palade sigalakompleksi lagunemisohtlikust olukorrast. Viitasin, et vallavalitsus ei ole olukorra lahendamiseks midagi ette võtnud. Näiteks omanikule ettekirjutist teinud. Väideti, et nad pole likvideerijat leidnud. Kuidas siis ajakirjanik selle info sai? Igal juhul pole vallavalitsus ka vahepeal midagi ette võtnud (vaja oleks omanikule teha ettekirjutus, et hoonetega midagi ette võetaks ja sinna ligipääs takistataks, kuna hooned on lagunemisohtlikud). Augusti vallavolikogu istungil küsiti selle kohta abivallavanemalt. Otsitakse likvideerijat ja asjaga tegeletakse, oli vastus. No mida? Kaua see siis aega võtab? Kas äkki puudub huvi, või mis veel hullem, puudub pädevus...
Igal juhul saatsin valda infopäringu olukorra kohta. Kirjeldasin olukorda ja viitasin ka oma varasemale loole. Vastust ei saanud. Küll võttis minuga ühendust üks nn ettevõtja. Uuris, et kas mulle pakub sigala kompleks huvi ja vihjas, et äkki võiks sellest mitte rääkida praegu. Tore-tore. Mind huvitas, et kust see info pärit on, et ma selle kohta uurinud olen. Ega palju variante poleks olnudki- oleksin ka ise selle välja mõelnud, kuna kiri läks kahele inimesele. Aga sain teada, et tegu vallavanemaga, kes minu kirja edasi saatis. Ja andis teada, et mulle võiks märku anda see teema rahule jätta? Huvitav miks. Kahtlane...

2 kommentaari:

Elis ütles ...

Haha:D ära jäta jonni

Hergo Tasuja ütles ...

Ei jätagi :)
Põhimõtte pärast.