pühapäev, 31. jaanuar 2010

No mida

Kas mul on jäänud selline mulje või pannaksegi autoavariidest rääkivatele artiklitele sobimatud pealkirjad?
Justkui oleks autod avarii põhjustamises süüdi. Või hoopiski tee- ja ilmaolud. Aga autojuht?

Ma tõesti ei saa aru, kuidas põhjustab libedus avarii. Avarii põhjustab ikka inimene- autojuht-, kes libedusega ei arvesta ja sõidab liiga kiiresti või kasutab valesid manöövreid.

Näiteks:

13 kommentaari:

Kessu. ütles ...

See libedus on aga eelduseks, et neid plekimõlkimise võib tulla kõvasti rohkem kui ilma selleta.

Hergo Tasuja ütles ...

Jah. Libedus on üks faktor, eeldus. Aga avarii põhjustab ikkagi inimene, kes autot juhib. Tema on see, kes oludega (libedus vs puhas tee) ei arvesta.

Kessu. ütles ...

Tõsi.Aga äkki ongi tädi või onu nimi Libedus või Mazda või Rover. Kes teab?

Hergo Tasuja ütles ...

Vot selle peale poleks ma tulnudki... Sa avasid minu silmad. Kui nii on, siis olen ma ajakirjanikke asjatult nahutanud.

Kessu. ütles ...

Ma ütlen, kunagi ei või teada, mis inimestele pähe lööb, kui nad lapsele nime hakkavad panema. Või äkki kellegi lapsepõlve unistus oli Range Rover ja siis otsustas enda nime muuta.

Hergo Tasuja ütles ...

Jah, omapäraseid nimesid pannakse küll ja küll.
Aga väga huvitav inimene, kes enda nimeks Range Rover võtab :d

Kessu. ütles ...

Ma arvan, et äkki kuskil maailmas isegi on selline inimene :D

Hergo Tasuja ütles ...

Google otsing ütleb, et sellised on ainult autod.. :)

Kessu. ütles ...

Hmm.Ega kõike ka Googles pole.Vist?

Hergo Tasuja ütles ...

Vist mitte.
Aga äkki see, kes Roveri nime võttis, tegi soovahetusoperatsiooni ka ja muutis end autoks?

Kessu. ütles ...

Ja sellest ajast peale toodetaksegi Range Rovereid...

Hergo Tasuja ütles ...

Jah :)

Unknown ütles ...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn với website anthaison.vn chuyên sản phẩm máy đưa võng hay máy đưa võng tự động tốt cho bé là địa chỉ bán máy đưa võng giá rẻ tại TP.HCM và giúp bạn tìm máy đưa võng loại nào tốt hiện nay.