esmaspäev, 31. august 2009

Osav

Täna "suudeti" kaitseväe autoga liiklusõnnetus põhjustada. Kaitseväelane asus möödasõidule traktorist, mis valmistus vasakpöördeks, olles selleks suunatule aegsasti tööle rakendanud.
Lisaks on pildilt näha, et mees laigulises hoiab käsi mugavalt taskus. Määrustik ei ole selge?

12 kommentaari:

Kessu. ütles ...

Ega kõik nii tublid sõjaväelased pole nagu sina.

Triin ütles ...

muide , kui täna see jutt uudistes oli , siis esimese asjana tulid sina mulle meelde .. ja ma ei tea miks :D

Hergo Tasuja ütles ...

Jah, Kessu :D Need avarii põhjustajad on pealegi kaadrikaitseväelased ehk elukutselised.

Hmmm, Triin, see tähendab, et ma seostun kas kaitseväe autodega või avariidega? :P

Triin ütles ...

kaitseväe autod siiski :D

Hergo Tasuja ütles ...

Väga hea :D

Kessu. ütles ...

Noh eks neil elukutselistel tuleb ka elu huvitavaks teha.

Hergo Tasuja ütles ...

Ma loodan, et mõni kõrgem ülemus tegi/teeb nende elu nüüd huvitavaks :D

Kessu. ütles ...

Seda nad tahtsidki :D

Hergo Tasuja ütles ...

Neil oli nii igav, et otsustati autoavarii teha?

Kessu. ütles ...

Mina usun küll.

Jeesus ütles ...

uni tuli peale

Hergo Tasuja ütles ...

Jah, ega kaadrikaitseväelase elu ei ole kerge. Une-Mati teab, millise tambiga nad töötavad ja varitseb neid alatasa...