kolmapäev, 2. juuli 2008

Teenin aega



Tänasest alates olen ajateenija. Vahipataljonis. 11 kuud. Või, kui otsustan üleajateenijaks hakata, siis kauemgi =)

Miks ma sinna üldse läksin? Tean ma isegi?

Patriotismist? Seda ka. Ise usun vähemalt. Karistuseks. Jälle õige. Olen ju viimastel aastatel päris palju lollusi teinud. Aega tulutult kulutanud. Loomulikult olen ka õigeid otsuseid vastu võtnud, aga siiski- liiga palju olen saanud elu nautida. Nüüd on täpselt paras aeg maha istuda ja mõelda, mis saab edasi. Mis siis saab? Ega ma ise ka ei tea. Järgmiseks juuniks loodan teada saada :D

Ja endale lubasin, et kui vähegi aega saan sõjaväes, siis tagasi tulles avaldan novellikogu.


Igatsen teid kõiki!


6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

such a nice blog.


berto xxx

ivar ütles ...

See on ju klassik, et kui sõdurilt küsitakse, miks ta teenib, on vastus "Esiteks Patriotismist, tahan isamaad teenida;
teiseks, kuna sõjavägi teeb must mehe
ja kolmandaks, kuna mult keegi tegelikult ei küsinudki, kas ma üldse tahan teenida"

Kui sa patriotismist sõjaväkke lähed, siis võib ajateenistus sulle esialgu pisut pettumust valmistada, aga sellest ei maksa motti alla lasta -asi pole tegelt nii hull. ja ükski jama, mis seal tehakse tegelikult külgi mööda alla ei jookse. Aga kõike head sulle igal juhul ja edu teenistuses!

Ninataga ütles ...

Tupli poiss :)
5 tugrikut :)
Peale SBK saad eksami ära tegemise eest 10 juurde :)

Anonüümne ütles ...

Tubli eesti mees :) Aga pea siis ikka blogi edasi ja ära võõraks jää :)

Unknown ütles ...

ainult tondid lähevad sõtta:D

Anonüümne ütles ...

kuidas siis on ka? ja ega sõjavägi meest riku, teeb ainult paremaks :D