kolmapäev, 9. aprill 2008

Jälle vesi...

Kuigi oma eelmises postituses just seletasin, et meil siin Eestis pole kurtmiseks põhjuks, siis nüüd teen seda ise.

Nimelt teen ettepaneku keelata autodega sõitmine, kui teedel on suured veeloigud ja/või vihma sajab! Olgu, eilne viha on juba lahtunud- keelama peaks ainult Tallinnas (või siiski linnades?) ja häda pärast võib anda eriload sõitmiseks, aga ainult kuni 20 km/h.

Eile õnnestus mul tänaval kohtuda ühe "meeldiva autojuhiga". Mina jalutasin, tema oli autos rooli taga. Meie vahele jäi veelomp- selline tore, kus 4 aastasena oleks vahva oma kummikutele "täied" saada. Tundub, et too kodanikki igatses oma lapsepõlve, sest ta kihutas sellest lombist otse läbi. Loomulikult- kui on ikka tahtmine vees hullata, siis peab seda ju tegema, pole üldse tähtis, kas kaaskodanikud selle läbi kannatavad. Viimase näite alla mahun mina päris kenasti, sest veest läbi sõitmise tagajärjel pritsiti mind ikka korralikult märjaks. Ma ei liialda, kui ütlen, et nägu tilkus porisest veest.

Kuradi teed on ka valesti ehitatud. Kogu vesi valgub küll teepervele, aga mitte kanalisatsiooni- selleks kulub terve päev (ja sedagi juhul, kui sadu lakkab). Minu meelest võiks tee kalde teisele poole ehk tee keskele suunata. Siis oleks jalakäijatel natukenegi ohutum.

Teine võimalus- millele ma samuti mõtlesin- oleks Ülemiste vanake välja kutsuda ja lasta tal kogu linn lõpuks veega üle ujutada. Aitab naljast!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Njaa... Maal müttavad jällegi koprad. Meil panid oja nats kinni ja varastavad puid :D Tagatipuks tegid põllule pesa. Mõtlesin, et peaks nendega miski diili tegema. A la varastagu puid, aga aidaku meil ka talvepuid teha v olgu niisama Falcki meesteks :D

Hergo Tasuja ütles ...

Ma usun, et nad oleks nõus küll teilegi talvepuude tootmisega :D