pühapäev, 23. märts 2008

Libe sõit

Täna oli suht põnev päev. Hommikul kell 5:55 üles. Pühapäeval. Ja rongiga Pärnu.

Autojuhiload sain kätte samal päeval, kui mul oli 18-nes sünnipäev. Seega täituks sügisel juba 4 aastat. Esmased load kehtivad samas vaid 2... Kuna esimesel talvel libedasõitu ära ei teinud ja teisel polnud aega, siis tuli võtta uued "vahtralehe-load". Ja jälle lasin ühe talve niisama mööda... Nüüd siis võtsin härjel sarvist. Lõppastme koolituse teooria läbisin Hiiumaal, aga kuna talv on sel aastal nagu ta on, siis libedasõitu seal teha ei saanud. Sestap tuli ka Pärnu reis ette võtta. Muidugi saanuks ka Tallinnas selle läbida, ent siin mulle põhimõtteliselt sõita ei meeldi.

Ja reis tasus end ära ka. AIDE Autokooli sõiduõpetajad olid ka täitsa lahedad mehed. Mõistsid nalja, aga samas säilis töine õhkkond. Esmalt lasti 7 km/h kaldteelt alla sõita. Istusid autoistmele ja kinnitasid turvavöö ning siis libisesid. Kuni järsku pidurit vajutati ja ette lendasid. Isegi sellise väikese kiiruse juures paiskud edasi ja kui vööd peal polnuks, siis kukkunuksid kindlasti plärtsti maha. Seejärel kõige põnevam atraktsioon (pole õige sõna tegelikult...)- autoõnnetuse simulatisoon. Volvo S-40. Autosse ja vöö peale. Ja soovitavalt hoolikalt peale. Seejärel käis auto mängult 3 korda üle katuse (masin oli õhku tõstetud). Siis veel. Ning jäi tagurpidi. Egas midagi- vöö maha, nätsti autolakke kukkumine ja akna kaudu välja. Kui siseharjutused läbi, siis oli platsile minek. Ja täitsa lõpp- kui poleks proovida saanud, siis ei usuks küll, kuidas auto võib libedaga juba 60-se kiirusega nii käest ära minna...

Kinnitage alati turvavöö!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Traks on meie kõigi sõber! Aide on jah hea kool, mul õde ja mõned sõbrad seal load teinud.

Kessu. ütles ...

Ojari rääkis, et ta nägi sind.Ta oli rõõmus, et sind nägi ja kurb, et sa üldse koju(Pürksi) ei satu.

Hergo Tasuja ütles ...

Nüüd on traksid mul veelgi suuremad sõbrad :D

Ma nägin teda ka. Ja ma tean, et olen halb laps, kuna kodu on võõraks jäänud...

Kessu. ütles ...

Katsu kodu leida taaskord..

Anonüümne ütles ...

Vahel on hea eemale hoida... ja mida harvemini käid, seda kallim oled :D