esmaspäev, 18. veebruar 2008

Mõttehiiglane

Laupäeval oli ajul pidupäev- andsin talle võimaluse mõttetööks. Ei, ma ei asunud usinalt oma lõputööd kirjutama. Osalesin hoopis Hiiumaa valdade mängudel.
Rõõm teatada, et minu koduvald- Pühalepa- võitis. Või nagu nüüd selgus (Emmaste protesti järel), jäi esikohta jagama.
Andsin siis minagi oma panuse. Maleturniiril saavutasime kolmanda koha. Esimesel laual (turniirisüsteem tähendas, et iga omavalitsus pani välja 3 lauda, kes vastavalt asetusele mängisid omavahel läbi) mängis loo autor. 1 võit, 2 kaotust- polegi hull, arvestades ka minu treeninguid (eelmisel päeval 10 partiid arvuti vastu). Male lõppenud, tuli mälumängus osaleda. Seal jäime teist-kolmandat kohta jagama väljaspool arvestust võistelnud tiimiga (kuhu kuulusid muuseas "Sporditähe" peatoimetaja Tiit Lääne, EOK President Mart Siiman ning 2-kordne Olümpiavõitja Erika Salumäe). 4 punkti jäi võidust lahutama, ent peaasi, et medali kaela sai.

Aga andekaid inimesi leidub mujalgi. Näiteks nägin praegu uudiseid lugedes pilti parkimisspetsialisti autost.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Lahe, et selliseid üritusi tehakse! Meil Lihulas on asjad nagu ära vajunud... Või ei oska neid hinnata, ma ei tea :S

Ja auto on kipa. Mine või leeklambiga ligi :D

Hergo Tasuja ütles ...

Hiiumaa on varsti Eesti kultuuripealinn :D
Aga ma arvan, et see kate autol on tegelikult vargakaitse.

Anonüümne ütles ...

Aga miks mitte?
Ma pole veel Hiiumaale jõudnud :( Kuigi elutsesin 18 aastat Lihulas, olen Saaremaalgi vaid 2x käinud :(

Vargakaitse on tõhus. Nagu Tele 2 - pole levi, pole arvet :D

Hergo Tasuja ütles ...

Siis kui Hiiumaa on kultuuripealinn, siis ei saa sinna enam keegi.

Aga olen ka üsna kindel, et seda autot ei varasta mitte keegi ära :D